1. Як замовити квіти?
- для онлайн замовлення натисніти "купити" на букеті, що вам сподобався. На сторінці, що відкриється, впишіть дані отримувача - телефон, адресу та ін.
- в робочий час - за допомогою онлайн консультанта чи за телефоном.
2. Як оплатити своє замовлення?
- на нашому сайті для Вас передбачено близько 10 варіантів оплати. Найбільш зручний - карткою або Приват24(ПриватБанк). Більше на сторінці Оплата
3. Як відбувається доставка?
- після отримання оплати, Ваше замовлення передається в роботу і доставляється у зазначене місце/час
4. Що таке статус замовлення?
- у вашого замовлення є кілька статусів: - отримано -сплачене -доставлене. Статуси замовлень змінюються в автоматичному режимі і надсилаються на Вашу електрону адресу
5. Як я дізнаюсь, що замовлення виконано?
- ви отримаєте повідомлення/фото звіт на електронну пошту та смс (для українських, російських номерів)
6. Навіщо вказувати телефон отримувача?
- у випадку відсутності зв"язку з отримувачем ваше замовлення може бути виконане з великим запізненням
7. Чи можу я замовити квіти з-за кордону?
-замовити та сплатити доставку квітів з-за кордону так само легко как і з України
8. Чи можливе фото доставки?
- будь які ваші побажання, якто фотозвіт або рекомендації щодо доставки вказуйте в коментарях до замовлення
9. Як швидко квіти можути бути доставлені?
- по Київу та обласних центрах від 2х годин, по решті міст від 4 годин, по країнах СНД - напротязі дня, по решті світу від 24годин.
10. Чи фото на сайті відповідає дійсності?
- букети не можуть бути 100% подібними, ваш букет буде максимально схожим на фото
11. Чи всі букети є в наявності?
-по наявності квітів уточнюйте в онлайн підтримці
12. Чи довго стоятиме ваш букет?
-ми можемо гарантувати лише свіжість квітів, що ми доставляємо. Строк життя залежить від умов зберігання. За нормальних умов квіти живуть від 3х діб.
13. Чи актуальні ціни?
- для тогоб щоб побачити актуальні ціни, оберіть місто доставки у верхньому меню. У різних містах ціни можуть бути різними
14. Як буде оформлений букет?
-наші флористи постійно використовують не менш ніж 100 різних пакувальних матеріалів. Може відрізнятись від представленої на фото, але лише з якісного флористичного матеріалу.
16. Чи можлово доставити без дзвінка?
-так, можливо, але в такому випадку всі ризики щодо присутності отримувача за адресою доставки Ви берете на себе. Якщо отримувач відсутній, треба буде сплатити повторний виїзд кур"єра, а букет може бути доставлений з затримкою. У розмові ми не кажемо про квіти- посилка чи заказний лист, зберігаючи сюрприз до останньої хвилини.
17. Чи ризиковано сплачувати карткою?
-ми працюємо з найбільшою Українською компанією - провайдером онлайн оплат. За шість років співробітництва випадків з безпекою карт не виявлено.
18. Хто збирає букети?
-лише дипломовані флористи або флористи з великим доствідом роботию
19. Букет не потрібен, чи можна доставити подарунок (гелеві кульки, солодощі, фрукти)
-по Україні можлива доставка подарунків без букета
20. Чи можна доставити у визначений час?
- у всіх крупних містах доставка на визначений час можлива (+-15хвилин, +50 шрн до звичайного тарифа), за кордон доставка на вказаний час не можлива
21.Якою валютою я можу оплатити замовлення?
-при оплаті валюта конвертується автоматично, ви можете сплатити у будь якій валюті.
22. Які квіти замовляти краще?
-сезонні квіти або букет флориста завжди виграшний варіант
22.1 Які квіти ви не радите замовляти?
- ми не радимо замовляти білі троянди місцевого вирощування (в Україні відсутні якісні сорти, Голандські білі троянди - гарної якості), садові ромашки та лілії (ці квіти мають специфічний запах, не завжди подобається)
23. Чи можна підписати листівку?
- так, ми підпишемо листівку вручну або роздрукуємо на принтері
24. Чи потрібно замовляти завчасно?
-чим більше часу на виконання замовлення- тим краще. Доставки на віддалені міста бажано робити завчасно
25. Чи можлива доставка за номером телефона?
-для замовлень по СНД можлива доставка по номеру телефона, точну адресу ми дізнаємось самостійно.
26. Не проходить оплата карткою
Ваша картка має бути відкрита для платежів в інтернет та мати достатньо коштів. Також платіж може бути відхилений Вашим(закордонним) банком. Зверніться за допомогою в банк (телефон на звороті карти), після цього перейдіть за посиланням https://www.ipay.ua/ua/bills/kievflower
27. Знижки
-ми дякуємо Вам за увагу до нашого сайту і з радістю надаємо знижку постійного покупця в розмірі 5% (код знижки 555, при оформленні замовлення, в кошику)